Hello again!

021-Cyprus

I haven’t posted here for a long time and now it´s May already – I don’t know how this came about so fast.
Anyway – last month I was in Cyprus, seeing a friend and visiting this beautiful island for the first time. I hope I will go there again – it is not only beautiful, but also very interesting – brimming with history, so to speak. And I did some drawings, yes, although there was not enough time for anything, really.

Ich habe schon lange nicht mehr hier geschrieben, und jetzt haben wir schon Mai – keine Ahnung, wie das so schnell ging. Letzten Monat war ich mal in (auf?) Zypern, eine Freundin besuchen. Ich war zum ersten, aber hoffentlich nicht zum letzten Mal dort – es ist so eine schöne Insel! Und nicht nur schön, sondern auch sehr interessant – sie quillt praktisch über von Geschichte. Und ja, ich habe auch gezeichnet, obwohl die Zeit eigentlich für alles viel zu kurz war.